W sklepie wykorzystywane są pliki cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze sklepu. Pliki te m.in.: uproszczają korzystanie ze sklepu w tym umożliwiają utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dostosowują do potrzeb Użytkowników i ulepszają funkcjonowanie sklepu, umożliwiają tworzenie statystyk oglądalności serwisu, personalizują przekazy marketingowe, zapewniają bezpieczeństwo i niezawodności działania sklepu. Można wyłączyć ten mechanizm w dowolnym momencie w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego sklepu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce w sprawie Cookies

Części zamienne do Lublina Honkera Gazeli Żuka Nysy Tarpana UAZa

Jesteś tutaj » Home » Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. Czy można zwrócić kupiony towar ?
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Warunkiem przyjęcia przez nas zwracanego towaru jest zachowanie produktu w fabrycznym opakowaniu w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania czy montażu.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt  email: kuinski@moto-trans.koszalin.pl  .Nie zwracamy natomiast kosztów odesłania do nas towaru. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
2. Jaki jest czas realizacji zamówień oraz czas dostawy przesyłki ?
Realizacja zamówień

Czas realizacji zamówienia podajemy, licząc tylko dni robocze.
Towar zamówiony przez Państwa znajduje się w magazynach, co oznacza, iż od momentu zamówienia, automatycznie informacja zostanie tam przekazana i rozpoczyna się realizacja zamówienia.

Standardowo towar wysyłamy w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili zamówienia. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany.

Jeśli zamówią Państwo większą liczbę egzemplarzy tej samej pozycji, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić ją od dostawcy, wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży.
 

Potwierdzanie złożonego zamówienia


Wkrótce po złożeniu zamówienia prześlemy e-mailem informację o jego przyjęciu. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, korzystaj z adresu: kuinski@moto-trans.koszalin.pl
 

Czas dostawy przesyłki


Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 24h. Przesyłki dostarcza firma kurierska K-EX,  maksymalny czas dostawy 2 dni, od momentu zamówienia na terenie całego kraju.
Zamówiony towar wysyłamy na adres, który podadzą Państwo w formularzu danych osobowych jako adres dostawy.
3. Jakie są koszty dostawy ?
Realizacja przesyłek za pośrednictwem firmy GLS lub DPD .  Paczki  za pobraniem ( bez szyb - blacharka do uzgodnienia) 25,00zł
   Koszt dostawy 20,00 po uprzednim przelaniu pieniędzy na konto numer   80 1140 2004 0000 3602 3174 3754  M-Bank


OBWÓD PACZKI +DŁUGOŚĆ NIE PRZEKRACZA 3 M/NAJDŁUŻSZY BOK 175CM

DO PRZESYŁEK O NIEREGULARNYM KSZTAŁCIE PRZEWOŹNIK DOLICZA 8 ZŁ
4. Jak kupić w sklepie internetowym ?

Kupowanie w sklepie internetowym www.moto-trans.koszalin.pl jest bardzo proste i składa się z trzech prostych kroków.

1 - wybór produktów
2 - złożenie zamówienia
3 - odbiór zamówionych produktów
 

1 - wybór produktów

Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie asortymentowe i są przypisane do odpowiednich marek  pojazdów.

2 - złożenie zamówienia

Jeżeli podjąliście Państwo decyzję o zamówieniu wybranego produktu, naciśnij przycisk "Zamów". Produkt znajdzie się w koszyku. Aktualna wartość produktów znajdujących się w koszyku wyświetlona jest zawsze na górze strony.

Na stronie "Twój koszyk" zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty za nie, ewentualną opłatę za standardową dostawę do domu, wartość całego zamówienia oraz termin realizacji.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

- zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),

- wskaż miejsce odbioru zamówionych produktów

- wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - przy odbiorze czy przelewem

- sprawdź podsumowanie zamówienia, czy wszystkie dane są prawidłowe

- zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam?


Twoje zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Krok 3 - Odbiór zamówionych produktów i zapłata

Zamówione produkty zostaną Ci dostarczone do domu w terminie  24h.

Masz także możliwość przelania pieniędzy na konto sklepu internetowego, a produkt wyślemy po potwierdzeniu wpłynięcia środków na rachunek bankowy.